Torsdag

Lunchen på värmning, Yllet river ut böcker från bokhyllan och nu kommer hon till datorn för att hjälpa till att trycka på tangenterna.  Ska snart iväg på världens bästa jobb för att jobba eftermiddag. Brukar hoppa in extra under barnledigheten för att hålla mig ajour. (Kommer du ihåg det Å-M, jag som brukar…….., gick faktiskt och tänkte på det häromdagen, tihi!). Nu kommer ”Rarreparre” hem från sitt jobb,tidigare än jag hade väntat. Ska skynda mig att värma mer mat så får vi luncha tillsammans.

/ V

ä

2 reaktioner på ”Torsdag

  1. Jodå visst minns jag att du brukar.. Å nu får ju jag också vara med i den klubben, eller hur?
    Jag går och småler för mig själv ibland när jag tänker på det🙂

Kommentera

