Äntligen….

Så äntligen fick jag då visa vart skåpet ska stå!  Har just ”klått” U och diverse arvingar i M.I.G., ett kunskapsspel med  olika inriktning på frågorna. Och inte satt det långt inne heller, ledde storslaget nästan hela tiden. Härlig känsla!

I övrigt har julen förflutit lugnt och fridfullt, alla barnen hemma med respektive. Försöker truga med mat och fika så ofta jag kan så att vi inte efter helgen ska sitta med en massa gammal mat. Skulle behöva gå ut och gå en runda känns det som men har faktiskt inte hunnit och ikväll blir det att titta på TV, favorit programet ”På Spåret” sänds på bästa TV-tid och det går ju inte att missa. Ska försöka hinna bjuda ungdomarna på tomtegröt innan så de inte åker hungriga härifrån.

Här kommer lite bilder så ni får se hur julklappsstickningarna gick. Isses tröja ”Ståndskall” hann jag inte klar som ni ser men han har alltid tyckt om byggsatser så han blev glad. Ska fixa den färdig nu i mellandagarna. Fias sjal heter ”Norrsken”, stickad i gråmelerat Kauni-garn på stickor nr 4. Linas pulsvärmare har jag inte fotat och hon har dem i Norrbyberg, ska se om vi får till en bild sen. Hursom var det skoj att sticka pulsvärmar så dem ska det bli fler av.

// V

2 reaktioner på ”Äntligen….

  1. Å vilka fina grejer du tillverkat🙂 Jag tragglar själv med en mössa. Är ju inte så duktig som du på det dära😉 Du måste visa mig hur man gör pulsvärmare, det borde jag juh klara.. God fortsätting till er alla. Kram kram från hela familjen Persson

Kommentera

