Muskelbygge

Hjälp vad ont det gör! Hela kroppen värker fast samtidigt gör det ju faktiskt ”ontgött”. Det är Söt-S  fel, till viss del ialla fall. Hon har surrat om ett träningsprogram hon testat och som var mycket effektivt. Idag så nappade jag. Vi planerade en sen middag för att hinna träna innan matintag, verkade förståndigt. Jag fixade med lite av varje här hemma sedan jag kommit från jobbet, (pussat på Yllet), och så drog vi frimodigt iväg till träningslokalerna jag har tillgång till via jobbet. Suveränt!  Men hjälp vad det tog! Du ska få igen Söt-S! På något vis ska jag få till det. Jag lovar!

I morgon blir det nog bäst att jag står hela dagen.

Känns det som.

// V

2 reaktioner på ”Muskelbygge

  1. Oj vad duktig du är som tränar🙂 skulle också behöva lite sånt.. Jobbar du mkt nu på lovet? Tänkte att kanske jag och barnen skulle komma ner och hälsa på en dag. Fika på LB?

  2. Vore inte helt fel. Jobbar hela veckan men går eftermiddag på torsdag så den dagen kanske det skulle funka med ett tidigt fika. Börjar jobba halv två. Sen är jag ledig lördag, söndag förstås.
    // V

Kommentera

