Ljusare tider!

Kurar inomhus med att dricka te från nunneklostret i Lindola varvat med att sjunga ”Moraträsksånger” (som jag inte kan) tillsammans med Yllet. Några varv på en virkning hinner jag med mellan sångutbrotten.

Julen är undanstökad och det känns faktiskt riktigt skönt att vara på ”rätt sida om året” som en äldre herre jag träffade på Röda Korset uttryckte det. Tycker att året 2012 varit rätt så ”slitigt” till stora delar och inledningen till 2013 likaså men jag hoppas nu att den känslan jag har i kroppen att det blir bättre är riktig.

Bokklubbsträff på biblioteket i em är planerat och rester till middag.

Softar vidare med mera te i ugglemuggen.

img_2416.jpg

Gott slut och Gott Nytt!!!!

Härliga kiddsen framför en Julgran som går till

historien som den ”barrigaste” vi haft.

// V

Kommentera

